Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

hiiruli79
Osallistuja

Hei kanssa sisaret!
Nyt on luvassa avautumista!
Mulla on ollut mieli niin maassa että!! Mies yritti piristää aamulla tekemällä aamupalaa että jaksoin nousta ylös sängystä. Yrittää lohduttaa mutta kun ei se oikeen tajua. No eihän mies käy tätä läpi niinkuin me henkisen lisäksi fyysisesti. Loppu viikko töissä oli ihan tuskaa en olisi millään jaksanut. Kävin välillä pillittään vessassa kun en pystynyt hillitseen. Mikään ei kiinnostanut ja mitään ei oikeen jaksanut harrastuksetkaan ei oikeen tuonut iloa. Kolmas kuukausi hoidoissa ja olin näin masentunut jo, mitähän tulee jatkossa. No kaipa se tästä taas pikku hiljaa alkaa meneen. Ne luget kai teki sen että kierto venyi ja kun soittelin hoitajalle niin kierron eka päivä nyt sitten vasta torstai kun sillon alkoi vasta kunnon vuoto. Ihme ruskeaa tuhrua tuli ensin mutta sitä ei lasketa. Olin kuvitellut käsitelleeni negan testin tuoman pettymyksen mutta sitten se alkoi uudestaan tuossa loppu viikolla, kai kun vuoto alkoi ja kun tälläkertaa kipuilin enempi. Jotenkin vaan niin luovuttaja fiilis että ei tästä mitään tule ei musta tule ikinä äitiä! kaikki muut vaan saa vauvoja. Joo tässä nyt on jo useammalle tulossa ja ei vaan jaksa iloita toisten onnesta ei voi mitään! Mutta sitten suren sitäkin kun olen niin huono ystävä etten pysty iloitsee. Alkaa tää itku herkkyyskin käymään jo hermoille. Kai pitäisi kysyä keskustelu apua mutta saisinko sitä täältä kotipaikalta en jaksaisi matkustaa myös keskustelemaan sinne missä hoidoissa käyn ja taas töistäkin olla pois.
Tuohon on kokemusta että kun todella kaipaa kriisi apua sen saaminen venyy. Olen vuosia sitten tarvinnut hieman apua selvitäkseni läheisen kuolemasta ja psykologin juttusille pääsi lähes 2kuukauden päästä että oli se vaikeaa. Enkä mä sinnekään ilman ulkopuolisen ihmisen puuttumista olisi saanut itse haettua apua. Tiedän että tämä psykologi ei täällä ole enään töissä.
Hieman tänään nyt tuntuu paremmalta jo kun aamulla ulkona oltiin ja aurinko kai sai vähän piristymään myöskin. Nyt vain ollut niin vaikea saada aloitettua mitään. Tiedän että on mielelle ja pääkopalle muutenkin hyvä kun pihalla puuhailee kun vain saisi alotettua. Harrastukset auttavat minulla kun vain saan aloitettua.
Niin meillä nyt viimeinen iui hoito kierto siis alkoi. Sitten jonottelua joskus syksyllä voisi olla eka ivf hoito sanoi hoitaja. Varmaan pieni tauko hyväksi mutta en jaksa millään ajatella että mitä ihmettä teen sinne asti että jaksan pysyä järjissäni. Toiset on niin vahvoja ja mä sitten en.
Tässä iässä piti olla jo se 2-3 lasta ja näyttää siltä ettei tule edes sitä yhtäkään. Koti huutaa tyhjyyttään. Välillä kun tulen töistä kotia ja mies ei vielä kotona, mua niin ahdistaa tulla tyhjään isoon kotiin missä olisi lapsillekin tilaa. Miksi elämä on niin epäreilua lapsia saa ne jotka ei halua ja kykene niitä hoitamaan!
Nyt vain pitäisi jaksaa taas eteenpäin on mulla sentään jo hieman parempi mieli tänään vaikka aamulla tuntui ettei ole syytä nousta sängystä ylös.
Nyt aijon mennä kuokkiin pihalle hukuttaan murheeni sinne syvälle maahan ja piristyä tästä taasen että jaksaisi huomenna olla kuin muutkin.
Onneksi on tämä palsta sentään minne voi purkautua auttaa edes vähäisen taas.
Voimia meille kaikille!