Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

pirkko83
Osallistuja

Heippa kaikille. On niin pitkä tää sivu että en kaikkia jaksanu lukea. Mutta onnea kaikille vauvamahasille 🙂
Ite oon tällä hetkellä rv 13+5 menossa ja tää tärppäs 3.ivf tuoresiirrosta. Aiemmin on yksi alkuraskauden keskenmeno takana 2. ivf:stä. Oon todella huono munimaan ja jos munin niin raakoja tahtovat sittn olla.Kyllähän tämä on ollu niin pitkä taival päästä tähän pisteeseen,että ei sitä voi uskoa että tuolla masussa nyt oikeesti joku asuu! Edelleen pelottaa että jotain pahaa tapahtuu, en tiijä missä vaiheessa osaan rueta nauttimaan tästä kunnolla. Kolme ultraa kuitenkin jo takana ja kaikissa on ”Taavetilla”ollu kaikki hyvin <3 Nt-ultrassa myös oli kaikki niin kuin pitääkin eikä suurentunutta riskiä ole kehitysvammoihin. Väsymyskin alkaa pikkuhiljaa hiipumaan sekä iltapahoinvoinnit. Menkkamaiset juilinnat on joka päiväisiä,mutta oon käsittäny että ne on normaaleja?.
On tämä vaan jotenkin niin ihmeellistä aikaa 🙂 Miten paljon voi olla tunteita jo pikkuista kohtaan <3 🙂