Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

kerttu
Osallistuja

tervehdys kaikille. olen lueskellut tätä foorumia jo jonkin aikaa, mutta tänään uskaltauduin luomaan itselleni tunnukset ja kirjoittamaan ensimmäisen viestin – ja vielä aika vaikeasta ja hämmentävästä aiheesta.

Minulle tehtiin muutama viikko sitten pas, jonka tuloksena olen nyt kuudennella viikolla raskaana. Tätä raskautta edelsi ivf:n tuoresiirto viime syksynä, josta tulin raskaaksi, mutta joka meni kuudennen viikon tienoilla kesken. Olin tuosta keskenmenosta, kuten voitte kuvitella, ihan rikki tosi pitkään.

Olisin odottanut tältä uudelta raskaudelta samanlaisia ilon tunteita kuin edellisessä raskaudessa, mutta nyt oloni on lähes välinpitämätön – pintaan nousevat tunteet ovat pikemminkin negatiivisia, ja huomaan pohtivani, oliko tässä kaikessa mitään järkeä. Haluanko sittenkään äidiksi?

Onko kellään kokemuksia vastaavista negatiivisista tunteista? Olen melko hämmentynyt reaktiostani.