Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

MsFields
Osallistuja

Tsemppiä Lumikko Toivotaan parasta!
Saadaan jännitellä sitten samoihin aikoihin.
Mulle siirto tehtiin tänään. Kaikki meni ihan hyvin. Sellainen olo vaan, että pelkään aivastaakin ettei se vaan lennä sieltä pihalle >.<
Jaa tietty kauheen itkuinen ja epätoivoinen, lääkäriltä lähtiessänikin itkin siellä käytävillä, ja automatkalla ja aina vähän väliä. Vaikka tästähän tämä toivominen vasta alkaa. Jos mä saisin vaikka nuo mun aivot väännettyä järkevään asentoon enkä surkuttelis koko ajan 🙂

Meidän 4 blastokystasta siis kaksi putosi pois pelistä, yksi siis siirrettiin ja yksi jäi vielä viljelyyn. Saas nähä meneekö se pakkaseen asti. Että semmosta.

Miriam ei oo kokemusta yksityisistä. Mäkin oon miettinyt, saisko sielä hieman yksilöllisempää hoitoa ja kontaktia. Aika liukuhihnalla tuolla NKL:llä mennään, en ole näissä ultrissa ja lääkärin vastaanotoilla varttia pitempään ehtinyt ihmettelee, kun alkaa tiukka tuijotus ja ”noniin, näemme sitten”. Tosi mukavia on kaikki ollut, mutta meillä oli tänään sitten 11:s lääkäri ja taas uusia hoitsuja. Mistä ne niitä repii! Toki uskon, että HUS:illa on ammattitaitoista väkeä, tunkua tuntuu olevan, kun noin paljon potilaita hoidetaan niin kyllä mä luotan. Mutta mäkin oon ihmetellyt tuota hidastelua, yhtäkään ylimääräistä labraa ei ekana vuonna vahingossakaan määrätty, siellä sitten ravattiin pelkissä tutkimuksissa kokonainen viime vuosi. Mutta saamme olla kiitollisia laadukkaasta ja (suht.) ilmaisesta hoidosta.

Sydämiä ja toivonkipinöitä kaikille !