Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Valkosiipi
Osallistuja

Hei kaikille ja onnittelut meille odottavin mielin oleville!
Itse olen tuolla ivf puolella ennen jutustellut ja ajattelin nyt rohkaistua siirtymään tähän foorumiin.

Huomenna 11+0 ja kaikki hyvin. Vähitellen on alkanut selkäkipuilu helpottamaan, joka siis meikäläisen tilanteessa ihan normaalia kun kohtu on niin viistosti takakenossa. Eli näin ollen masuasukki on siis siirtymässä eteenpäin ja sitä odotan jo kovasti. Pari viikkoa pitäisi vielä jaksaa että pääsee tuohon seuraavaan ultraan ja kuulee taasen tietoja ja toivottavasti myös ne sydämenlyönnit. Viime kerralla siinä nt -ultrassa sikiö todettiin menehtyneen ja ehkä siksi tuntuu vielä siltä että tämä ei ole täysin todellista. Pahaolokin on alkanut helpottamaan ja enää ei tarvi keskellä yötä herätä siihen yök -kuvotukseen. En oikein tiedä pitääkö olotilasta olla onnellinen vai peloissaan. Viimeksi nuo oireiden päättyminen selittyi keskeytyneellä keskenmenolla.

Odotan innoissani koska kerromme veljelleni,jotenkin on kuitenkin ”hauskaa” elää vaiheessa jossa miehelläni ja minulla on yhteinen pieni salaisuus. Vanhempani ja muutama ystäväperhe tosin ovat tienneet kaikki mitä meidänkin tiedossa on ollut ja mielestäni hyvä niin, varsinkin jos tämänkin osalta käy huonosti. Kyllä siinä tarvii kaikki mahdolliset olkapäät tueksi…

Olisiko Pullervo äitienpäivä sellainen hyvä päivä kertoa vanhemmille??
Olisi ehkä suurin lahja ikinä!

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 7 kuukautta sitten Valkosiipi.