Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Pinpin
Osallistuja

Heissan! Ihanaa että keskustelu on taas aktivoitnut. Tervetuloa uusille 🙂

Eilen ultra, molemmin puolin tasaisesti 8 kpl kypsymässä, olivat ihan käsittämättömän tasakokoisia. Yleensä on tarvittu toinen ultra, mutta nyt ei. Nyt mennään keskiviikkona punktioon ja pe sitten siirto. Todella toivon et 2 päivän kypsytys riittää. Mutta sen näkee sitten. Laskin et oon työmatkalla kun pitäisi testata. Saa nähdä maltanko odottaa kotiinpääsyä. Kun siis veritestaus tehtäisiin tuolloin matkalla.

Mun viimeiset 1,5 vuotta töissä kuin muutenkin on ollut aika tervanjuontia. Nyt tää puolisen vuotta hoitoja ei ole tehnyt asiasta yhtään helpompaa. Kuitenkin ihan viime aikoina oon tajunnut kuin onnekas ja onnellinen olen. Toki se lapsi olisi melkeinpä kaiken kruunu, sitä siis odotellessa. Eilen jaoin fb:ssä asiasta päivityksen ja jesta sitä määrää kommentteja ja tykkäyksiä. Musta tuntuu hullulta se määrä! Ja tavallaan se et on onnellinen tässä tilanteessa. Mut ei auta, mä otan tästä kaiken irti!!