Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Kimalle
Osallistuja

Mahtavaa, paljon uusia plussia täällä, isot onnittelut kaikille!!

Täällä lepäillään sairaaalassa neljättä päivää kun alkoi istukka (kohdunsuun päällä) vuotamaan verta ihan yhtäkkiä. Onneksi poitsulla kaikki kuitenkin hyvin ja vuotokin on jo tyrehtynyt. Vielä pitää olla tarkkailussa muutama päivä ja toivottavsti sitten kotiin lepäilemään. Kyllä pitää myöntää että vähän säikäytti kun annettiin jo kortisonipiikit vauvan keuhkoja varten (viikkoja tuolloin 27+ 2?) ja kerrottiin että vauvojen tehollakin on tilaa jos nyt joudutaan leikkamaan heti. Mutta onneksi nyt ollaan vielä yhdessä paketissa. Pitää vaan osata ottaa rauhssa ettei vuoto enää uusiutuisi, on täällä sairaalasängyssä sen verran tylsää makoilla 🙂

Onko sulla Katras ollut lääkkeistä apua? Toivottavasti.. Kyllä tosiaankin raskaus teettää mitä erikoisimpia vaivoja joita ei osais muuten kuvitellakkaan. Tsemppiä!

Hissukka, ymmärrän pelkosi täysin. Eikä siihen oikein muu auta kuin aika ja ajatusten siirtäminen jonnekkin muualle. Ja kuten itse nyt olen todennut, missään vaiheessa ei oikein kunnolla uskalla huokaista helpotuksesta, aina voi tulla mutkia matkaan. Mutta onneksi useinmiten kaikki menee hyvin ja siihen pitää vaan uskoa!

Olen siitä(kin) onnellinen tällä hetkellä että poitsu on aika aktiivinen kaveri ja tunnen liikkeitä lähestulkoon koko ajan. Pitää mielen rauhallisena kun tuntee että liikku paljon = kaikki on hyvin 🙂

Aurinkoista viikonloppua kaikille!!!