Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Heippa kaikki!

Voi Kimalle, onpa teitä säikäytetty, mutta jospa se vuoto nyt loppuis ja lapsi saisi kasvaa vielä tovin rauhassa.
Kaikenlaista voi sattua ja tapahtua. Tää mun kutina on pientä tuohon verrattuna, vaikkakin hermoja syövää tää kyllä on. Antihistamiini ja kortisonivoide auttoi niin hyvin, että nyt oon pari päivää yrittänyt selvitä apteekin ilman reseptiä voiteilla. Ei sitä vaan halua pumpata kehoon ja lapseen mitään ylimääräistä jos ei oo ihan pakko. Saa nähdä pysyykö tää nyt aisoissa vai alkaako paheneen uudelleen. Työt aloitan taas maanantaina. Onneksi on vain kolmen päivän viikko ja sitten onkin enään vain kaksi viikkoa ja äitiysloma alkaa oikeasti. Toivottavasti saisin ja pystyisin olemaan töissä loppuun saakka. Yöt on kyllä jo aika huonoja. Käyn jalkeilla millon mistäkin syystä 100kertaa yön aikana. Tämä lienee normaalia teille muillekkin pidemmälle ehtineillä 🙂 Ei vaan löydy hyvää asentoa nukkua ja lisään tyynyjä ja heittelen niitä pois ja yritän saada tarpeeksi happea ku kohtu painaa palleaa ja keuhkoja läjään. Jos tää kutina nyt pysyy pois niin kaiken muun kanssa pärjää, kunhan vaan ei tuu lisää vaivoja. Vauva on täälläkin aktiivinen möyrijä ja ei ole vielä asettunut oikein päin.
Tänään käytiin shoppaileen vaatteita ekaa kertaa vauvalle. Paljon on vielä hankkimatta, mutta jätän ne äitiyslomalle. Rattaista lähtien on vielä kaupassa. Vaatteita on jonkin verran ja sitteri. Tää kertoo jotain mun tunnetloista, ei oo oikeen konkretisoitunut vieläkään tää todellisuus, vaikka alkaa olemaan jo lähestulkoon valmis vauva mahassa. Ekaa kertaa tuli ihmeellinen ja liikuttunut olo, kun noita vaatteita osteltiin ja otin pienen yöpuvun käteen…meille on oikeesti muuttamassa kohta oma pikkunen. Nytki liikutun….hormoonit, hormoonit!
Käytiin samalla reissulla syömässä ja miehen kanssa oli vähän erimielisyyttä, niin meinasin ratketa ihan totaalisesti ihmisten keskellä, mies joutu jo sanomaan, että yritähän vähän saaha ittees koottua. Kyllä se sitte onnistu, mutta ihan säälittävä oon! Normaalisti en kovinkaan herkkis oo. Tätä samaa on varmasti teillä muillakin, asioihin helposti hiukan ylireagoi 🙂

Voimia kaikille omiin tilanteisiinne! Jokainen viikko odotuksessa tuo jotain uutta ja ihmeellistä, joihin ei aina osaa edes varautua. Tää on mielenkiintoinen matka ja yrittkää ihmiset nauttia kaikesta. Itse en ole pystynyt ja osannut tarpeeksi. No, vielä ehdin paikata tilannetta ja nauttia, sekä rakentaa pesää!