Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Vohveliini-
Osallistuja

Keväistä aamua kaikille!

Olen ollut vähän taka-alalla kun omassa navassa vain tämän kierron päättymisen odottelua. Nyt jo kp 39 eikä menkkoja, ärsyttää! Seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus tehdä pas mutta ei varmaan ehditä joas kerta kierto pitkä ja ollaan ulkomailla kesäkuun alussa. Meidän tuurilla sitten klinikan labra kiinni heinäkuussa sillei ettei päästä siirtoon niin saa nähdä meneekö elokuulle 🙁 Saapahan kroppa palautua jos jotain hyvää haettava!

Tsemppiä piinailijoille!
Pahoittelut Lumikko!!

Hissukka, tuollaista ei toivoisi kellekkään! Itsellä melko samanlainen tilanne, mulla yksi keskeytynyt km takana ka sen jälkeen yhdessä pasissa ja viimeisimmässä tuoresiirrossa plussaa mutta viikon päästä testit negaa. Yritin kovasti kysyä lääkäriltä että mitä avuksi mutta ei ollut halukas nääräämään kortisonia tai muutakaan koska olen perusterve ja meillä syy siittiöissä. Kesällä varmaan otetaan hyytymistekijät ja halutessani myös itseltä kromosomit vaikka en usko että näissä häikkää. Tulehan kertomaan mitä lääkäri teille ehdottaa! Ootteko julkisella vai yksityisellä? Monko teillä lapsettomuuden syy mikä?