Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hempula
Osallistuja

Heippa kaikille!!

Ensiksi haluan Hissukalle toivottaa paljon voimia ja lähettää lämpöisen halauksen!!

Täällähän on käynyt kiivas keskustelu verrattuna siihen mitä se jossain vaiheessa oli. Ihana saada uusia tuulia mukaan ja saada lueskella teidän tarinoita. Ja se mitenkä muutamat kirjoitukset ovat kuin omasta elämästä ja siitä mitenkä itse ajattelee. Jotenkin tuntuu niin hassulta.

Tänään on rv 32+5 ja neuvola käynti takana. Oli pikkuinen jo suostunut vaaka-asennosta luopumaan ja siirtynyt oikeille asemille. Mutta vielä on tilaa heilua ja pää oli aika ylhäällä vielä. Joten mitä vain voi vielä sattua ja tapahtua. Olotila alkaa muuttumaan tukalammaksi ja öisin tykkään hikoilla kuin pieni sika. Tai ehkä paremmin sanottuna, kuin iso sika. Masu kasvaa kovaa kyytiä ja olen kyllä niin iloinen ettei enää tarvitse töihin mennä. Mies palasi parin viikon lomalta tänään töihin ja saa nähä kuinka alkaa ahistamaan yksinäiset illat. Kaikki alkaa pikkuhiljaa olla valmista pikkuista varten joten toivon että viiden viikon päästä tavattaisiin mutta minun tuurillani siihen menee vielä yhdeksän viikoa.

Viikonloppu meni aika sekavissa tunnelmissa. Niin monta koskettavaa juttua luin simpukan face-sivuilta lapsettomien lauantaina ja sitten mitenkä sitä äitienpäivä hössötystä tuli tuutin täydeltä sunnuntaina. Vaikka itse saan toivottavasti kokea ensivuonna sen ensimmäisen äitienpäivän niin se pistää jo nyt ajattelemaan mitenkä sitä itse haluaa asiaa tuoda julki sosiaalisessa mediassa vuoden päästä. Ja mitenkä sitä edelleen pidetään niin itsestään selvyytenä että naiset ovat äitejä ja miehet isejä… Mitenkä te muut koette tuon äitienpäivä hössötyksen??

Tuosta aiheesta voisin kirjoittaa vaikka ja mitä mutta siinä tuo ehkä tiivistettynä ne päällisimmät ajatukset.

-Hempula-