Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Hei taas!

Hissukka: Luja rutistus täältäkin! Kohtuutonta kokea tuo sama aina uudelleen ja uudelleen. Toivo, joka riistetään pois. Voimia sinulle/teille!

Hempula: Kiva kuulla sinusta 🙂 ja ihanaa kun kaikki hyvin! Sulla on jo loma alkanut. Minä kärvistelen vielä reilu kaks viikkoa töissä, tai saa nyt nähdä kuinka jaksaa kun yöt on niin surkeita, mutta tahtotila olis kova olla loppuun saakka töissä. Täysi on olo jo täälläkin. Kiloja tullut 15 ja maha kasvanut jo ihan kiitettävästi. Nyt vaan ku pääsis tämän lopun ilman lisäkiloja. Edelleenkään ei vatsa toimi ku pari kertaa viikossa, niin kyllähän se kerryttää kiloja.

Sitten tuohon äitienpäivään. Minä olen mahdottoman huono juhlimaan itseäni milloinkaan. Oman perheen kesken tulee varmasti noi isän ja äitienpäivät vietettyä ja matalalla profiililla. Mulla ei oo edes naamakirjaa, niin jää tuo sosiaalinen mediakin aika vähälle. En jaksa kenenkään hössötyksiä seurailla. Muutama keskusteluryhmä on kavereiden kesken puhelimessa ja siinä on ihan tarpeeksi minulle. Lähipiirissä ei äitienpäivä ole näytellyt kovinkaan suurta osaa, mistä oon ollut ihan tyytyväinen. Tärkeä päivä, en missään mielessä pidä sitä vähäpätöisenä, mutta itse olen huono olemaan juhlittavana. Onhan se ihana jos mies muistaa ja lapselta saa joskus omatekoisen kortin, mikä onkaan sen parempaa!