Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Pinpin
Osallistuja

Heissan sisaret. Se olisi huomenna taas opu. Mä oon syystä tai toisesta ihan kauhusta kankeana. Pelkään kuollakseni et kaikki on menny vikaan. Vaikka viime viikolla ultra sanoi muuta. No, huomenna sen näkee. Oon ollu ihan törkeen kipeä eilisen pregnyl-pistoksen (tupla-annos) jäljiltä. Kuulemma kun ei ole riskiä hyperistä voidaan käyttää tuplaa, onko teillä muilla näin?

Mutta näillä mennään. Olen itse työmatkalla kun olis testaus 2 viikon päästä ( muistaaksen 2 vkoa opusta, kotitesti 2 päivää sen jälkeen). En oikeasti voi tehdä testiä matkalla ettei se päivä mee siellä plörinäksi. Mutta seuraavaa matkaa ennen on se tehtävä. Jännittää josko olis raskaana sillä matkalla. Muutenki jännittää kun on siinä kohtaa useampi lento edessä. Mut nää on keskusteltu kaikkineen hoitopaikan kanssa eikä niissä ole niillä mitään sanomista.

Lumikko, ovistsempit täältä. Hyvä että pääsette heti hommiin. Luppa, plussatoiveita! Vohveliini- montako kertaa oot testannu? Tai siis kai oot? Tsemppiä meille kaikille!