Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IUI 2015 Vastaa aiheeseen: IUI 2015

hiiruli79
Osallistuja

Hei kaikille pitkästä aikaa!
Täällä hiljaista ollutkin moni menossa eteenpäin kuten mekin.
Meillä meni viimeinen inssi niin päin…. että mutta en nyt jaksa ja viitsi täällä julkisella foorumilla siitä selitellä sanon vain että hoitopaikassa mokattiin pahemman kerran!
Meillä siis ensi kuulle ivf suunnittelu aika kuulee sit tarkemmin jonosta mutta syksystä jotain mainittiin. En jaksaisi odotella nyt jotenkin kaikki kun seisoo paikallaan mitään ei tapahdu moneen kuukauteen on ollut vieläkin vaikeampi nuo ystävien raskaudet. Vaikka he ovat olleet tosi ymmärtäväisiä ja kannustavia minun hoidoissani ja olen pystynyt puhumaan heille. Täällä ei nyt viitsi ihan kaikkea kirjoittaa miksi on niin vaikeaa…
Toisaalta taas tauko on varmasti myös hyväksi sekä mielelle että kropalle.Eipä tämä vuodon alku nyt paljoa tuntunut odotin että alkaa en usko enää tuohon että normaalisti yhdynnällä sitä raskautta saadaan aikaiseksi vaikka kyllä sitä nyt ehkä hivenen silti toivoi. Olen huojentunut että nyt kierto normaali 30pv kun ei ollu lugeja kun viime kierto niiden kanssa venyi.
Olen täysin keskittynyt kevään puuhiin pihalla se auttaa tässä saan edes ne kasvien siemenet kasvamaan kun en osaa sisälläni mitään kasvattaa… 🙁
Nyt siis kesää kohti ja yritetään nauttia siitä syksyllä sitten uudet asiat taas edessä meistä monella.Ja toiset jatkaa näissä, toivotaan plussa tuulia!
Tsemppiä kaikille ja nauttikaa kesästä!
Seurailen täällä taustalla…