Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Parisienne
Osallistuja

Kiitos kaikille onnitteluista, päivä kerrallaan tässä mennään. Ei oikein mitään tuntemuksia joka tuntuu hassulta, mutta toivotaan että kaikki kuitenkin hyvin siellä.

Minä kävin tässä kierrossa ennen passia kaksi kertaa vyöhyketerapiassa. Ensimmäisen käynnin jälkeen olo oli kaksi viikkoa parempi kuin aikoihin. Tuntui ihan kuin olisi eri kropassa eli jotain siellä tapahtui sen hoidon aikana. Ihan sama mitä, mutta olo oli huikean rentoutunut. Hoitaja sanoi samaa, että tunsi miten kovilla kroppani on mutta että hyvin lähti liikkeelle ”energiat” tai mitä nyt olivat 🙂

Tuon lisäksi stressasin niin vähän kuin mahdollista. Treenasin paljon, nukuin paljon, siirron jälkeen otin monena iltana ruuan kanssa lasin valkoviiniä. Ja viiniä ihan sen takia että pidän siitä ja teki sitä mieli. Aiemmin olen ollut täysin ottamatta kun ”pelännyt” jos siitä haitta…paskat 😉

No tokikin siirretty alkio oli parasta laatuaan tähän mennessä ja näiden lisäksi minulla oli kolmea eri tukilääkettä (huhhuh) tukemassa limakalvoja.

Tällaiset alkueväät tälle pienokaiselle, toivottavasti näillä jaksaa kehittyä 9kk tuolla masussa..

Toivon Miriam todella että pääsette siirtoon, jokainen munasolu on kuitenkin erilainen ja toivotaan että sieltä joku olisi se yksi sitkeä!!

Lupalle myös onnea seuraavaan passiin!!