Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

pullervo
Osallistuja

Olo on onneksi jo vähän voimallisempi ja olen päässyt kotiin. Kuulemma saa mennä takaisin, jos vielä muuttuu huonoksi. Eihän mulla kovin paljon lähtöpainoakaan ole ollut, mutta nyt tosiaan tippunut, kun ei saa riittävästi ruokaa alas. Ihan kaikki ei sentään tulos ulos, mutta olen muutenkin melko pieniruokainen, niin nyt sitten se mitä saan vähänkin syötyä ei riitä. Ja olo menee herkästi kovin heikoksi, kun vararavintoa ei ole. Mutta toivon kovasti että kotona lepo auttaisi ja pääsisin normaaliin elämään kiinni. Työasiat tässä vaan meinavat painaa mieltä. 🙁

Monenlaista on Katras sinullakin vaivaa, mutta todella pitkällä jo olet. Vielä koita loppuun asti jaksaa! Tuota olen jo itse jopa tässä vaiheessa miettinyt, että olemme jo näinkin pitkällä. Täytyy vaan toivoa, että kaikki menisi hyvin loppuun asti. Tämä raskausaika on ollut itselle aika haastava, saa nähdä, mitä kaikkea tässä vielä tulee eteen. Mutta jollain tapaa nautin todella kovasti tästä tilanteesta!

Valkosiipi, onnea hyvistä ultrakuulumisista! <3