Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Surenkorento
Osallistuja

Minulla oli tänään ensimmäinen punktio ja siitä saatiin kerättyä huimat KOLME munasolua. Tietenkin toivomme, että niistä tulee kolme superalkiota, mutta se jää nähtäväksi. Jos siirrettävää viikonlopun aikana muodostuu, minulla on ensimmäinen tuoresiirto maanantaina.

Mitä sitten tulee itse punktioon, niin sehän oli varsin miellyttävä toimenpide! Ei sattunut lainkaan, taisin yhden kolmesta(?) puudutuspiikistä huomata. Ei juurikaan vuotoa, nopea kotiutus. Nyt 3,5h päästä pää on edelleen aika kevyt ja alavatsa tuntuu hieman, mutta onhan nuo suonensisäiset kipulääkkeet ja rauhoittavat aika nasevia, toimivia.

Toiveikkaina rentoudutaan ja hengaillaan kätilön määräyksestä viikonlopun yli ja toivomme, ettei maanantaina tule puhelua. Lupasivat nimittäin soittaa vain ja ainoastaan siinä tapauksessa, että mitään siirrettävää ei ole.

1st IUI Feb '15, 2nd IUI Mar '15, 3rd IUI on April Fools' Day '15. 1st IVF May/June '15, 1st PAS Aug '15 (didn't happen). 2nd IVF Nov '15 and two stripes in the morning of the 30th Nov.