Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Voi Kimalle, ei oo helppoa kyllä sulla. Varmasti makaaminen ja kun mitään ei pysty tekemään, saa pään hajoamaan! Tulis nyt edes kesä, että pääsisit ulos lepäileen, niin varmasti vähän piristäisi!

Hempula, minäkin olin tosi turvoksissa vielä viikko sitte, mutta nyt yhtäkkiä turvotukset lähes hävinnyt. Yritän juoda paljon vettä ja oon syöny purkillisen ananasta joka päivä. Se on kyllä ollu tehokkain apu mulle ja kaikkea mahdollista ehdin kokeilla tuloksetta, kunnes huomasin ananaksen auttavan! Jos et oo sitä vielä kokeillu, niin kokeile ihmeessä!! Turvotus on kamalaa, mulla oli ihan hirveät nämä jalat, mutta onneksi helpotti!

Me taidetaan Hempula poksua ensin. Paljon onnea ja voimia sinulle loppumetreille! Mun sairaalakassi on vielä pakkaamatta! Pitäis varmaan kohta tehdä se. Kaukalo ja rattaatki on vielä saapumatta. On ne tilattu kuitenki. Sänky on laitettu valmiiksi ja suurin osa muusta päivittäisestä tavarasta.