Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Hanna
Osallistuja

Tsemppiä piinailijoille! Se vaihtelee ihan hoitopaikan mukaan tehdäänkö veritesti vai pelkästään kotitesti. Minä itse en ole koskaan pystynyt odottaamaan testipäivään asti 😀

Mulla alkoi kauhee kurkkukipu ja kuumeilu tänään. Heti alkoi huolestuttamaan miten se vaikuttaa pieneen tuolla masussa. Kuume kuulemma on yleisin tavallisessa flunssassa, mikä voi aiheuttaa jotain poikkeamia, joten otin Panadolia, vaikken ole ottanut mitään lääkettä edes koviin vatsakipuihin punktion jälkeen.

Lugesteronin lopettamisen jälkeen loppui muuten myös kauheet supistelukivut mitä mulla oli piinapäivinä. Ehdin jo niistäkin huolestua mutta ne kivut voin laittaa täysin Lugien piikkiin. On tämä jännää aikaa kun koko ajna saa vaan jännittää kaikkea. En ole uskaltanut siirtyä vielä plussanneiden puolelle, odottelen 16. päivän ultraa. Tekis mieli käydä yksityisellä ottamassa hcg-arvot niin tietäis vähän missä mennään 😀 😀 😀