Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Hanna
Osallistuja

Tervetuloa mukaan Summer! Ikävä kuulla, että hoidot ovat kohdallasi olleet noin rankkoja. Minulla ja miehelläni on ivf-hoitoja takana kolme, joista aikaisemmista pelkkää negaa ja nyt viimeisessäkin hoidossa huonolaatuiset alkiot mutta silti plussasin tällä kertaa. Toivottavasti se tuo edes jonkinlaista toivoa itsellesi. Minä olen pudonnut korkealta ja kovaa monta kertaa, joten pidin aika pitkän tauon tähän viimeiseen hoitokertaan. En antanut itseni ajatella, että hoito onnistuisi, koska en halunnut taas tuntea sitä sama pettymystä. En tiedä onko sekään nyvä asia, koska kyllä keho reagoi oman mielialan mukaisesti. Mitä tulee punktioihin, niin kaksi ensimmäistä ei tuntunut missään mutta tämä viimeinen oli todella kivulias lääkkeistä huolimatta. Toivottvasti seuraava punktio menee paremmin ilman kipuja. Kaikki kerrathan ei ole samanlaisia. Kaikilla on varmasti tuo sama menettämisen pelko niin kuin sullakin. Mä stressaan ihan hirveesti keskenmenoa, mikä ei ole hyvä asia. Voi kun saisikin ajatukset jonnekkin muualle. Tsemppiä sulle ja tule kertomaan sitten miten meni.