Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Harakka
Osallistuja

Moikka!

Täällä on kova säpinä päällä, tosi ihanaa! Vertaistuki on tärkeää meille kaikille.

Mun kohdalla saatiin loppujen lopuksi se 1 siirrettyä ja 1 pakkaseen, olin hyväksynyt sen että pakkaseen ei mene mitään, mutta labrasta soitettiinkin yllätten heti siirron jälkeisenä perjantaina 5.6, että 1 munis lähti kirimään ja se siis pakastettiin. ja nyt siis se verikoe 17.6 (…..apua)

Eilen pistettiin Gonapeptyl ja siitä tuli ihan järjetön väsymys, nukuin 12 tuntia (harvinaista), lisäksi lievä pahoinvointi, mutta se meni ohi. Tissit on järjettömän turvonneet, mutta laitan sen lugejen piikkiin. Tuntuu, että on sellanen tosi räjähdysherkkä/itkuherkkä olo (oon koittanut pitää kiukut minimissä). Tosi yksilöllisiä kaikki oireilut miten lääkkeisiin yms reagoi. Mulle sanottiin, että lyhyellä kaavalla sivuvaikutukset minimaalisia ja kaikki lääkeet hyvin siedettyjä, mutta yllättäen Menopur oli se joka sai mut herkimmin reagoimaan, jokaisen pistoksen jälkeen joutu makaa sängyssä jos oli mahdollista ja jos ei niin sinnitteli sellasen tunnin kestävän pahoinvointikohtauksen kanssa.

Tsemppiä Lennu, kyllä nyt on niiiiin toiveikas olo sun puolesta 😀

Halit ja tsempit kaikille, me kaikki ollaan aivan älyttömän vahvoja naisia vaikka aina ei siltä tunnukaan!