Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Summer
Osallistuja

Heido! Ihanan pirteää keskustelua, tuli oikein hyvä mieli lukea teidän tsemppejä kaikille! Harakka, aivan loistavaa, että siirtosi meni hyvin ja saitte vielä pakasteenkin! Mainitsemasi itkuherkkyys on todella tuttua, eilen oli todella hyvä nousu ja erittäin helpottunut olo, kun lääkärikäynniltä tuli hyviä uutisia. Sitä jännää kuitenkin koko ajan, että jos ei olekaan mennyt odotetusti. Meillä oli mahtavat 8+4 palleroa (jee!), mutta kuten viimeksikin (vaikka nyt laitettiin kerralla Gonalissa ”hanat kaakkoon” lääkärin sanojen mukaan), kehittyminen on vähän hitaampaa. Tulee siis muutamat ekstra pistospäivät ja punktio sijoittuu perjantaille. Salvia80, ollaan kuitenkin aika samoilla aikataulumetreillä, jännään hitusen sun perässä ja sun kanssa seuraavia vaiheita!

Huolimatta lääkärikäynnin tuomasta hyvästä fiiliksestä, illalla päädyin taas tiristelemään muutamat kerrat, ihan tuosta noin vain. Oloa ei helpottanut, että jostain aivan nurkan takaa iski hillitön flunssa! Eiiii! Helpotin ahdistusta sen suhteen aamulla googlaamalla keskustelupalstoilta, ettei pitäisi olla esti perjantaille. Sattuuko teillä olemaan kokemusta ja lääkärien kommentteja tähän?

Toivottavasti Lennu tän päiväinen veritestisi näyttää hyviä uutisia!!! Pidän peukkuja sulle! Sekä Sudenkorento, toivottavasti sun maanantain kotitesti on toivottu!!!

On se kyllä hassua, miten me lähes kaikki onnistutaan miettämimään, että onko x, y ja z nyt esteitä matkassa. Itsekin mietin samaa Sudenkorento, että tarkoittaako isot annokset, että mun kroppa jotenkin reagoi laiskasti. Toisaalta, kuten aiemmasta vuodatuksesta kuulitte, muu, kuin pallero-vaste ei sitten olekaan ollut niin kevyttä. Ehkä meidän vain pitäisi yrittää aina siirtää ajattelu sille positiiviselle uralle, että pääsempä helpommalla tästä ja tästä jutusta ja kovemmat oireet taas tarkoittavat, että kyllä mun kroppakin tahtoo tuloksia! Tai jotain tämän suuntaista 😉 Aivan loistavaa siis, että pääset treenaamaan likimain normaalisti! Kävin edellisen punktion jälkeen kokeilemassa ihan kevyttä kuntoilua, mutta onnistui sitten vasta kahden viikon jälkeen. Edellisessä hoidossa pääsin sentään liikkumaan rankastikin vielä kaksi päivää ennen punktiota, nyt jäädytin mun kuntokortin jo viime viikon maanantaina (kyynelten paikka oli jälleen), kun jumppa päättyi mun osalta ekaan kappaleeseen. Viime viikolla oli vatsan sivut niin kipeänä, että kävely keskustaan vei normaalin 25 minuutin sijaan 45min – mummotkin paineli ohi rollaattoreillaan! Mutta, tällä kertaa tämä ainakin tuottaa enemmän niitä palleroisia. Kaikkinensa, meidän tiet nyyttiin on niin pitkiä, että ansaitsisimme nyytin lisäksi kunniamaininnan, eikö totta? Muistetaan ainakin itse itsemme palkita tässä hetkessä ja myöhemmin, pikku herkkuhetki ja shoppailu ei koskaan ole pahasta 😉