Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

Kiitos vastauksistanne. 🙂 Mulla taitaa tämä viikko mennä vain rauhallista kävelyä harrastaen. Heti juilii ikävästi, jos yrittääkin kävellä nopeammin. Huomenna töissä täytyy myös yrittää ottaa iisimmin.

Tänään oli siis siirto ja nyt on tuorealkio kohdussa <3. Raskauskoe verestä on 22.6 ja sitä seuraavana päivänä sieltä soitetaan tulokset. Ymmärrän täysin nimityksen piinapäivät.. Miten sitä tosiaan jaksaa odottaa? Toivon ja pelon määrä on suuri. Hoitaja kuitenkin kehotti jättämään muut raskaustestit tekemättä ennen verikoetta. Pyrin siihen, saa nähdä kuinka käy. Sanoin jo miehellenikin, että yrittää estellä minua tarvittaessa. 😀 Lääkärin jälkeen kävin pitkästä aikaa kirjastossa. Suunnitelmana lukea hömppispömppistä seuraavat kaksi viikkoa, jotta ajatukset olisivat välillä jossain muualla 🙂

Huomenna aloitan Lugesteronin kolme kertaa päivässä. Vähän jännittää senkin kanssa säätäminen. Oletteko laittaneet ne joihinkin tiettyihin kellonaikoihin vai vain aamulla, päivällä ja illalla? Töissä en haluaisi joutua laittamaan, joten haittaakohan jos laittaa yhden aamulla ja kaksi illemmalla, toisen n. 18 aikaan ja toisen ennen nukkumaanmenoa. Minun on täytynyt ja täytyy jatkossakin laittaa kaikista lääkkeistä muistutus puhelimeen, etten unohtaisi niitä.

Ainiin ja meidän tulokset olivat seuraavat: Yhdestätoista munasolusta 5 oli hedelmöittynyt mikrohedelmöityksellä normaalisti. Yksi siirrettiin ja yksi pakastettiin. Kolme alkiota jäi vielä jatkoviljelyyn tavoitteena pakastus. Lopullisen pakastettujen alkioiden määrän saan tietää samalla kuin verikokeen tuloksen. Pikkuisen petyin, olisin uskonut saalista paremmaksi. Mutta parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla 😉

Salvia80: Mieheni ei ole syönyt mitään lääkkeitä. Vielä ainakaan. Mutta hyvä tietää, että sellaisiakin mahdollisuuksia on. En tiedä tarkalleen kuinka paha meidän tilanne on, nähtävästi ainakin jokunen munasolu hedelmöittyy, toivottavasti se riittää! Oletteko yksityisellä vai julkisella?

Onnea plussanneille! Teidän tarinat piristää ja antaa toivoa! 🙂