Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Parisienne: Olipa ihana uutinen, että kaikki oli hyvin! Se alkion kehitys alussa on aivan ihmeellistä 🙂 kasvaa ihan hirveetä kyytiä ja Ennenkuin huomaakaan, niistä tulee sikiöitä ja valmiita pikku ihmeitä. Minusta tuntuu edelleen niin uskomattomalta että minussa sisällä on valmis lapsi. Lapsi joka siinä sivussa aiheuttaa äidilleen sairaalloista kutinaa, ihottumaa ja sen seurauksena unettomia öitä. Niin ja sormet on turtana, kun ilmeisesti kohtu painaa jotain hermoa, eikä jokapäiväinen keppijumppa auta yhtään.
Oon ollu viime päivät suorastaan epätoivoinen tämän ihon kanssa. Eilinen meni ihan itkuksi kun on niin tuskanen olo ollut. Muutama päivä sitten tilasin nettikaupasta tyrniöljyä, joka onneksi auttoi ja tänään ollu parempi olo. En minä silti oikeen saa nukuttua. Uni ei vaan tule, tai tulee tunniksi ja herään taas valvomaan. Huomenna labraan toisen kerran hepatoosikokeisiin, vaikkakaan tuskin ne arvot on muuttunu. Ei tää sitä oo. Hyvä kun otetaan kuitenki. Olen valmis synnyttämään milloin tahansa. En oo oikeen pystyny äitiyslomasta nauttimaan kun ei vaatteita voi pukea päälle tään ihottuman vuoksi. Kaikki mitä aioin tehdä on tekemättä.
Mitä kuuluupi muille?