Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Summer
Osallistuja

Heido. Nyt oli pakko tulla kirjoittamaan hetkeksi, kun luin viestejänne. Kovasti tsemppiä kaikille! Taitaa olla jokseenkin hajottavaa suunnalla jos toisella :/ (samoin täällä). Mulla on deadline parissa jutussa juhannuksena, mutta heikosti ovat edistyneet tässä jo muutaman viikon, kun ajatus ei pysy, ei sitten millään koossa, ja silloin kun on koossa, on aivan väärällä suunnalla.

Pinpin, kunpa sun vointi helpottaisi pian! Kipeilin itse kovasti edellisen punktion jälkeen, mutta sitkuttelin kotona, sekin oli kamalaa, joten voin vain kuvitella, että sulla on rankkaa – voimia!

Salvia80, sinun uutiset kuulosti hyvältä – se 3 hedelmöittynyttä on enemmän kuin ei yhtään! Toivotaan todella, että näistä onnistuu! Mulla jännitys jatkuu varmaan vielä maanantaille – huomenna aamulla onkin punktio. Pelottaa, ihan todella. Ja tällä viikolla on alkanut narut karkaamaan käsistä ihan todella tunteiden kanssa, äksyilen ja itken. Odotan vain seuraavia vaiheita ja hyviä uutisia – toisaalta en minäkään niitä uskalla odottaa, mutta silti… mutta täytyyhän sen auringon paistaa risukasaan meillekin, jollei nyt, niin silloin, kun ei sitä odota. Toivottavasti Lumiukko pääset siirtoon ja jännäilemään ennen juhannusta!

Harakka, sun nimimerkki on aivan ihana! 🙂

Tervetuloa Almuska! Odottavan aika on pitkä, mutta kyllä se siitä hujahtaa. Nauti kuitenkin kesästä ja yritä olla ajattelematta – meille sanoi ensimmäinen lääkäri todella ihanasti koko prosessin alussa, että nyt vain keskitytte itseenne ja toisiinne, ja unohdatte kaiken muun, se muu on nyt hänen hoidossaan. Nyt kannattaa tehdä ja syödä vielä kaikkea, mitä haluat – jos hoito tuottaa heti tuloksia, niin se on sitten se 9kk. Itse kävin Lintsillä juuri ennen hoidon alkua hurvittelemassa 😉 Onnea naimisiin menon johdosta vaikka siitä onkin jo hiukan aikaa! <3

Lennu, ihanaa, onnea!!! Tuli ihana, lämmin olo, kun luin uutisesi! Binkku, toivotaan, että liityt samaan joukkoon Lennun kanssa vajaa parin viikon päästä 🙂