Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Lennu
Osallistuja

Salvia, ei se määrä vaan se laatu! Toivotaan että siellä on yksikin hyvälaatuinen -enempäähän ei välttämättä tarvita 🙂

Surenkorento, äläpä vielä heitä kirvestä kaivoon. Mulla oli täysin sellainen olo ettei tärpännyt; sanoinkin miehelle ettei onnistunut ja ostin jopa tamponeita kun olin niin varma menkkojen alkamisesta;) Että aina se oma olotila ei osu oikeaan, vaikka toki joillakin tulee sellainen vahva olo että raskaana ollaan. Mulla on vieläkin sellainen olo että oonko muka raskaana. Onneksi pääsee varhaisultraan ”jo” kolmen viikon päästä, vaikka on kyllä melkoisia piinaviikkoja siihen asti… Nytkin on hämäriä kipuja selässä ja häntäluussa (!), niin mieleen tietty hiipii pelottavat ajatukset 🙁 Yritän olla antamatta niille valtaa -”onneksi” esikoisen raskaudessakin kipuja oli, muuten olisin varmasti jo hermoraunio.

Pinpinille jaksamista sairaalaan! Toivottavasti olo kohenee ja mieliala myös.

Summerille onnea punktioon!!

Harakka, meinaatko testata kotona ennen virallista testipäivää? Ihailen aina niitä kylmähermoisia jotka pystyy olemaan testaamatta, itse en koskaan ole pystynyt!