Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Harakka
Osallistuja

Summer, arvaa mitä, niin kirjoitin minäkin Lumiukko, enkä Lumikko eli pahoittelut myös täältä Lumikolle 😀 Ja tsemppiä ihan hurjasti Summer punktioon, ollaan varmasti kaikki täällä taustatukena!

Kaikilla on ilmeisesti noiden Lugejen aloituksessakin eroja, mun piti aloittaa heti tiistai iltana (2.6) kun punktio oli ollut 1.6 maanantai aamuna.

Sudenkorento, samoilla fiiliksillä mennään. Mä oon tällä hetkellä maailman kamalin hormonihirviö. ensin voin nauraa ihan käppyrässä jollekin jutulle…ja tättärää 30 sekuntia myöhemmin kyynel silmässä oli asia liikuttava tai vähemmän liikuttava. Eilen mies tuli työreissulta ja oli ihanana ostanut mulle ihan mahtavia tuliaisia (huom. pyytämättä ja vielä ihonhoitotuotteita jotka on mun ehkä suurin heikkous, kaikkien muiden heikkouksien lisäksi). Olin iloinen, yllättynyt ja hämmästynyt, että toinen voisi muistaa niin tarkaan sen mitä oon katsellut tai mitä oon joskus pyytänyt tuomaan, mutta syystä tai toisesta on jäänyt hommaamatta tai ei oo ollut saatavilla. Heittäydyin mieheni kaulaan ja samantien pääsi itku. No toinenhan ihmetteli, että ei hän pahaa tarkoittanut tuodessaan niitä vaan halusi ilahduttaa. Samalla koitan sanoa kyynelehtien että em vaan tiedä mistä näitä kyyneitä tulee.

Ja tuntuu siltä tosiaan että mitä lähemmäs testipäivä tulee, niin sitä nopeemmin mennään apeudesta ilon tunteisiin.

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 5 kuukautta sitten Harakka.
  • Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 5 kuukautta sitten Harakka.