Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Pullervo, huolestuttaa kyllä tuo sun painoindeksi tosissaan!! Onneksi se pahoinvointi on helpottanu. Ootko kokeillu olla ilman vehnää, tai siis kaikenlaista viljaa ja sokeria. Siis että maitotuotteet marjat hedelmät kasvikset ja kala lihat kana, mutta sokerit ja viljat pois. Tämä yleensä auttaa ärtyneeseen suoleen. Mulla itellä meni ennen meidän häitä, suolisto ihan sekaisin eikä mikään imeytynyt moneen kuukauteen. Sitten jätin kaikki leivät ja makean pois. Pikkuhiljaa tilanne alko palautuun. Käänne ei kyllä yhdessä yössä tapahtunut, mutta pikkuhiljaa. Olin muuten häissä hoikassa kunnossa. 🙂 Silloin se oli ihan jees, mutta sinun tilanne on kyllä huolestuttava ja muistan itse, kuinka hädissäni jo tilanteesta olin kun paino vaan tippui ja tippui rajusti koko ajan.
Toivottavasti jokin apu löytyy pian sulle! Tsemppiä ja voimia. Itsekkin itkin pari päivää sitten miehelleni, että miksi tämän odottamisenkin pitää olla näin hankalaa. Eikö olisi riittänyt kun raskautumiseen meni vuosikausia, niin olisiko nyt ollut aika jo nauttia. No, aika kultaa muistot. Käärön kun syliin saa, niin kaikki varmasti tuntuu sen arvoiselta!

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 5 kuukautta sitten katras.