Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Hanna
Osallistuja

Onpas täällä aktiivista porukkaa, kiva 🙂 Tuolta blogilistasta ei löydy vielä kesä2015 plussanneet linkkiä. Teitä piinailevia ja kohta punktioon meneviä onkin aika monta, joten peukut pystyyn kaikille, niin saadaan uus ryhmä alotettua pian.

Mulla on varhaisultra ensi viikon tiistaina eli muutama päivä vielä piinaa, että saa tietää onko siellä jotain elämää. Nyt menossa 6+1. Alussa oli enemmän alavatsavaivaa mutta nyt ei tunnu kuin pientä vihlontaa silloin tällöin. Rinnat on arat, varsinkin aamuisin kun nousee sängystä ylös. Yöllä pitää nousta ainakin kaksi kertaa vessaan 🙂 Jännää oli, että pp10 mua alkoi ajatuskin kahvista ällöttää, enkä sen jälkeen sitä ole juonut. Lugesteronin aikana on ihan turha miettiä oireita, koska mulla ainakin ne on joka kerta aiheuttaneet ne alkuvaiheen pahimmat oireet (vatsakivut, arat rinnat, pahoinvointi). Aikasemmilla kerroilla olenkin antanut niiden hämätä itseäni ja luullut niitä raskausoireiksi. Nyt kaikki sellaset oireet on niiden lopettamisen myötä hävinneet. Toki kaikki reagoi eri tavalla. Mulla ei vieläkään ole mitään voimakkaita oireita, rintojen arkuuskin pitää välillä tsekata ihan vaan varmistaakseni, että ne vielä on arat…hullu 😉

Positiivista on se, että mitään vuotoja ei ole ilmaantunut, niitäkin pelkään joka kerta kun käyn vessassa. Oli pakko ostaa täysin valkoista paperiakin kun alussa pelästyin joka kerta punaisia kuvioita vessapaperissa 😀 Sitten ajatukset pyörii keskkeytyneessä keskenmenossa ja tuulimunassa ja ties vaikka missä. Ei tätä stressaamista osaa lopettaa… Olen ollut kovassa flunssassa ja kuumeillut ja sekin on huolestuttanut, että miten vaikuttaa pieneen taistelijaan.

Peukut ylös ja yritetään ainakin ajatella positiivisesti vaikkei se aina ole niin helppoa 🙂

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 5 kuukautta sitten Hanna.