Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Nimetön
Ei-aktiivinen

”Matkallaan, he suojan saa,
pienistä hetkistä toisiaan vasten,
korkeuteen, huokailee,
varjele tiet tämän maan orpo lasten,
kun ilta viilenee..”

Tippa tuli linssiin, kiitos Salvia80, kun jaoit tarinan kanssamme.

Olin tänään töissä sairasloman jälkeen ja aika avutonta oli. Olen niin hidas liikkeissäni! Heti vihlaisee, jos teen äkkiliikkeen tai kävelen nopeammin. Onneksi huomenna on jo perjantai! <3 Päätin tosiaan neuvojenne perusteella ottaa Lugesteronin töihin mukaan ja laittaa siellä n. 14-15 välillä. En tosin ole varma onnistuiko niin hyvin, sillä aika paljon valui valkoista töhnää pois.. Aamuisesta kapselista ei tullut mitään ulos, varmaankin sen takia, että olin sen jälkeen noin puoli tuntia makuulla. Päivällä laittaessani istuin vain hetken ja sen jälkeen liikkeessä. No, illalla ainakin onnistuu, kun tarkoitus nukkua laiton jälkeen 🙂

Me olemme julkisella, koska sillä tuntui luonnolliselta aloittaa ja tietenkin rahan meno painaa vaakakupissa. Olemme vielä ainakin olleet tyytyväisiä. Hieman jonotus ahdisti keväällä, mutta nopeastihan se lopulta meni. ”Ei tässä ole mikään kiire, olemme vielä nuoria” -mantra, jota hoin itselleni ja jota olen myös lääkäreiltä kuullut. Blaablaa. Välillä sitä miettii, että olisiko yksityisellä kuitenkin laadukkaampaa ja yksilöllisempää hoitoa, ja niin, tietysti nopeampaa. Mieheni on ollut aikalailla kokoajan vastaan yksityistä, hän kun on vielä pihimpi kuin minä. 😀 Naistenklinikan hoitaja sitten löi viimeisen naulan päätökselle, kun selitti, että yksityisillä rahastetaan ja sen takia pitkitetään hoitoja.. :S En tiedä uskoako, mutta mieheeni juttu meni täydestä. Itse olisin valmis siirtymään yksityiselle, jos julkisella ei homma toimisi tai tuottaisi toivottuja tuloksia. No, varmasti melkein jokainen on valmis tekemään kaikkensa saadakseen pienen nyytin syliinsä. Ja taas ajatukset lentää jo pitkälle tulevaisuuteen, mitä minä ja mitä mieheni on valmis tekemään. Pitäisi kai vain keskittyä siihen toivon siemeneen, että alkio pysyy kyydissä nyt ja uusi lapsellinen elämä alkaa. 🙂

Tsemppiä meille kaikille!