Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

pullervo
Osallistuja

Itsekin olen ajatellut noin, että nyt yritän nauttia tästä tilanteesta täysillä, kun tässä vihdoin ollaan. Jos jotain tapahtuu, niin sitten tapahtuu. Mutta nuo ekat viikot plussan jälkeen olivat kyllä vaikeita… Silloin epävarmuus oli niin suurta. Nyt kun olen jo vähän pidemmällä, on mieli levollisempi.

Parisienne, edelleen haasteita on minulla matkassa. Paino pysyttelee entisissä lukemissa, ei onneksi enää laske, mutta ei nousekaan. 🙁 Sain vihdoin neuvolasta siirron erikoissairaanhoidon puolelle seurantaan, siellä jatkavat ja alkavat tutkimaan, mikä tässä kehossa on pielessä, kun ruokaa niin hylkii. Huomenna on myös neuvolan kautta ravitsemusterapia.

Lääkärit eivät päästä minua kuitenkaan töihin, joten sairaslomailu jatkuu ainakin seuraavat kolme viikkoa. Ei voi mitään. Kelan rahoilla jo ollaan, mikä jossain määrin tympii, mutta oma hyvinvointi ennenkaikkea, niin on ajateltava.

Hissukalle voimahali! <3

Valkosiipi, minulla jo vatsa kyllä näkyy, jos tiukkoja vaatteita pidän.. Vaikka paino mullakin tosiaan miinuksella siitä lähtötilanteesta. Mulla nyt viikkko 14+3 eli vähän perässä tullaan.