Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Salvia80
Osallistuja

Paljon Onnea Inkeri! =) Oliko sulla mitään oireita tai tunnetta ennen testiä, että voisit olla raskaana?

Hanna, ymmärrän pointtisi ja varmaan konkreettisesti näet työssäsi selviytymistaisteluita. Itse ainakin jotenkin luotin siihen, että lääkäri tietää mitä tekee, kun alkiotasolla tulokset heikkoja eikä kiinnittymistä. Toki olen lukenut paljon riskeistä…mutta jotenkin ajattelin, että yhtä tässä yritetään saada aikaiseksi ja ammattilaiset osaavat arvioida tilanteen minua paremmin. No, se nähdään sitten! Toki onhan niin että, yksikin voi jakaantua vielä kahdeksi.

Summer, olen iloinen, että nyt sait onnistuneen hoitokokemuksen! Toivottavasti pakkaseenkin saatte alkioita. Tervetuloa piinailemaan! Kauniin lauseen olit löytänyt!

Mieli on ollut herkillä Lugestronien aikana, piikittelyissä ei ollut samanlaista itkuisuutta..välillä sitä jo luovuttaa ja askartelee seuraavaa vaihetta. Meidän kohdalla tilanne on se, että aikaisintaan vuoden päästä voitaisiin taas lähteä kolmanteen hoitoon, kun on seuraavan kerran kesäloma mikäli enää jaksetaan..eikä tässä kyllä yhtään nuorene. Päinvastoin, olin ihan rikki kun löysin viime talvena ekat harmaat hiukset.
Anteeksi, tuli mollisävyinen purkaus, mutta illalla pääsen kaverin energiahoitoon (reiki) ,jospa se vaikuttaisi vähän tähän mieleen?

Aurinkoisia hetkiä kaikille kanssatovereille, yritetään pitää lippu korkealla!