Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Harakka
Osallistuja

Almuska oon myös kuullut että vyöhyketerapia toimisi, mun ystävä kävi ennen kun alkoivat yrittämään lasta ja luomusti raskaantui, mutta tiedän myös toisen jota vyöhyketerepia ei auttanut. Varmasti tosi yksilöllistä. Mutta kun ajattelee ettei siitä ainakaan haittaakaan ole niin kaikkea kannattaa kokeilla. Jos tuo mun tän päivän testin tulos on nega niinkuin pahoin pelkään niin aion kokeilla myös.

Pinpin ihanaa kuulla, että voit jo paremmin. Ei enään hematoomia sulle ja sovitaan , että ne on pienentyneet 🙂

Mun testin tulos selviää tuossa klo 14-14.30. Vuoto lisääntynyt selkeesti vaikka ei olekkaan vielä ihan veristä. Kätilö oli sitä kieltä että se ei tarkoita mitään ennen kun tulos on selvä. Eli toiveet on vielä olemassa, mutta valmistaudun myös negaan. Kiire tulee myös PAS siirron kanssa, luulin koko ajan että 3.7 olisi aikaa siirtää se, mutta onkin aikaa 1.7 saakka, eli tosi tiukoille menee. Vapaalla nyt joten aika matelee pikkusen hitaasti.

Mikä Hannan tilanne on, onko yhtään kipuilut helpottaneet?