Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Moi kaikki!

Onnea Hanna ultrakuulumisista! Onnellista odotusmatkaa! On niin hienoa saada uusia plussia tälle puolelle.

Mulla ihottuma meni ihan järkyttäväksi. En enää voinut nukkua. Neuvolasta mun th ei ottanut mua tosissaan. Sitten menin viime lauantaina tk:n päivystykseen, josta sain lähetteen yksityiselle ihotautilääkärille, joka kattoi mut tiistaina ja laittoi kiireellisen lähetteen taussiin. Näin ihmistä juoksutetaan suomessa. No vihdoinkin joku otti tosissaan. Huomenna on siis aika taussiin ja katotaan mitä sieltä sanotaan. Samalla on synnytystapa-arvio kun tää oli niin iso viime neuvolan mittojen mukaan. Olisin niin valmis synnyttämään…niiiiin valmis. Toivottavasti Ensiviikolla viimeistään käynnistettäis. Tään ihon kanssa meinasin seota viime viikolla ennenku se tk:n lääkäri määräsi antibiootin. Mun käsivarret oli turvonneet tukit ja iho niin kuin polttanut karrelle auringosssa. Rintakehä, rinnat, hartiat, käsivarret…palelin horkassa. Koko viime viikko meni valvoessa ja itkiessä. Viimeiseen kahteen viikkoon en voinut pukea juuri mitään päälle. Jos mun iho on joskus vielä normaali, niin voi kuinka kiitollinen siitä olenkaan. Onneksi lauantaina saatu antibiootti auttoi ja olo on nyt taas inhimillinen. Iho ei todellakaan ole kunnossa, mutta paaaljon parempi!

Ei ole enää paljon jäljellä!

Katras ja Taimi 37+4