Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Onnea teidän perheelle Hipsu! Projeki on päätöksessä ja terve lapsi sylissä! Niin ihanaa! Itse kävin tänään äitipolilla ja käynnistyksestä keskusteltiin, mutta mun paikat täydellisen epäkypsät siihen touhuun, niin ei lähdetty siihen.
Ihottumaan sain apua ja otettiin koepalat, jotta selvitellään mistä tää johtuu. Taussissa oltiin tietoisia tällaisista reaktioista. Joskus kuulemma äiti on lapselle allerginen ja se aiheuttaa atooppisen tyyppisen ihottuman. Sain monenlaista kortisonirasvaa, sekä vahvempaa antihistamiiniä.
Lapsen painoarvio olikin nyt 3360kg, eli ihan keskikäyrän lapsi tulossa. Eka kätilö kokeili mahan päältä ja sanoi heti, ettei tää mikään liian iso ole. Sitte lääkäri ultralla vielä varmisti asian. Eli sen vuoksi ei tarvitse käynnistää vaan ainoa on tää ihottuma, minkä vuoksi asiaa mietittiin. 2viikon päähän laitettiin käynnistysaika, mikäli mitään ei sitä ennen tapahdu. Silloin keskustellaan asiasta uudelleen.

Voimia kaikille loppumetreillä oleville!
Voimia teille alkutaipaleelle, joilla huoli lapsen hyvinvoinnista ja terveydestä suuri sekä muutoin mieli levoton. Aika ja viikot tuo varmuutta lisää. Mihinkään ei loppuviimein itse voi juurikaan vaikuttaa. Asiat menee kuten menee js aika menee hirvittävän nopeasti!

• Tätä vastausta muokkasi 5 vuotta, 5 kuukautta sitten katras.