Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Maiku
Osallistuja

Salvia, älä luovu vielä toivosta! Ei se oireettomuus tarkoita mitään. Ei kaikilla ole oireita ja varmaan suurimman osan oireet johtuu lugeista tms. Kyllä mä oon aiemmilla kerroillakin tuntenut kaikenlaista, vaikka on tullut negaa. Toisaalta oon kuullut, että yhdellä kaverilla ei ollut oikeestaan mitään oireita ja plussaa tuli, että paljon vaihtelee nämä.

Kun mies rupes viime hoidossa piinapäivien aikaan puhumaan seuraavista hoidoista, mä hermostuin, koska en vaan halunnut ajatella niin pitkälle. Ajattelin, että pitää katsoa tämä asia nyt loppuun ja sitten vasta miettiä mitä seuraavaksi. Mulla ei kapasiteetti riittänyt siihen liian aikaisin. Jotenkin tuli semmoinen olo, että jos alan miettiä jo seuraavaa hoitoa, niin se tarkoittaisi sitä, että olisin jo luovuttanut tämän hetkisen hoidon suhteen ja sitä en halunnut tehdä.

Ruusunen, tuttuja ajatuksia sulla. Oon mäkin joskus ajatellut, että jos jo eka hoito olis onnistunut, niin olisin jo viime syksynä tullut äidiksi jne.. Tuokin on tuttua, että tulee mieleen: mitä jos ei koskaan? Tuntuu, että nytkin kaksi päivää positiivisesta testistä on semmoinen olo, ettei voi olla varma vielä mistään… Joka tapauksessa hoidot julkisella puolella ovat nyt ohi.

Mulla alkoi flunssa eilen. Kauhea kurkkukipu ja kuumetta. Tietysti alkoi heti huolestuttaa. Onneksi tänään ollut jo parempi päivä… Jospa tämä tästä.