Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Ruusunen
Osallistuja

Vohveliini ja Harakka, otan osaa suruunne. Onneksi teillä vielä pakkasessa ja mielissä toivoa! Jokin niistä tärppää varmasti!

Binkku, hengessä mukana ja positiivisia ajatuksia lähettäen tähän päivään <3

Meillä viime viikolla (ja myös edellisellä kerralla) mies soitti verikokeen tuloksen, kun tiesin etten itse pystyisi jatkamaan töitä. Oli vartin verran keräillyt itseään kokoon pihalla kävellen…melkoinen sälli kun kasaa ajatukset ja palaa töihin, mutta täytyyhän näihin hoitoihin jostain rahatkin ansaita. Kyllä ovat työkaverimme tietämättömiä, mistä tunteiden ihmismankelista meitä läpi vedetään!

Täällä myös pitkät ja superkivuliaat menkat lugejen lopettamisen jälkeen kärsittävänä. Viime yön nukuin huonosti ja tänä aamuna oli sellainen pahoinvoiva olo, mitä piinaviikkoina toivoin raskauspahoinvoinniksi. No, se johtuikin vaan väsymyksestä. Minulla ei ole koskaan tapahtunut kiinnittymisen yritystä, eli hcg arvot on aina ollut nolla. Alkuraskauden oireista minulla siis vain mielikuvituksen tuotetta kokemuksena. Olen toivonut sormet ja varpaat ristissä saavani aivan järkyttävän raskauspahoinvoinnin. Silloin ainakin tietäisin että kaikki olisi masussa hyvin. Vaikeaa on ollut löytää ymmärrystä raskaana olevien valitukseen. Eilen pisti myös niin suututtamaan, kun näin äidin kiukkuavan lapselleen kaupassa. Väkisinkin suututtaa kenelle niitä lapsia suodaan ja kenelle ei.