Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

YinYang
Osallistuja

Moikka

Liityn mukaan keskusteluun. Olen lueskellut ketjua tässä kevään-kesän aikana ja seuraillut keskusteluja, kun monet ovat menneet lähes samoilla aikatauluilla hoidoissa kun minä.

Itselläni on juuri mennyt kolmas ICSI pieleen. Menkat alko ja testi nega….Eli itkettää, ahdistaa, vituttaa…ja kaikenlisäksi ulkona on ihana auringonpaiste, enkä pysty ku käymään partsilla kurkkimassa kesäpäivää. Oli pakko polttaa yksi röökikin vaikken yleensä polta. Itkeskelin tuossa auringon säteiden alla ja ajattelin vaan että miten ihmeessä tästä taas kasaan itseni. Huhhuh…Tuntuu että olis helpompi juosta maratoni tai päästä Amerikan presidentiksi. Alkajaisiki keäräilen voimia josko jaksaisi mennä illalla tanssitunnille.

Näihin hoitoihin olen kokeillut kaikenlaisia luontaisia apukeinoja. On ollut: akupunktiota, hierontaa, Ubiqinoleita, vehnänalkioöljyä, vadelmanlehtiteetä, gelee royalea….You name it! Ollaan ainakin kahdessa hoidossa saatu ihan hyviä blastokysetjä, mutta ei ole natsannut. Tuntuu että viimeiset pari vuotta mennyt lääkäreillä ja hoidoissa juostessa ja jännityksien, toiveiden, pettymysten, uudelleen kasaamisien parissa. Olen täysin lyöty! Tuntuu että mua hakataan, potkitaan ja tallotaan henkisesti, eikä oo voimia puolustautua….No eteenpäin on kuitenkin mentävä ja jokainen oljenkorsi katsotaan ja kivi käännetään ennenkuin luovutetaan. Voimia kaikille jotka painii näissä tunnelmissa!