Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Ruusunen
Osallistuja

Voimia Binkku jaksaa eteenpäin niin paljon, samoissa ajatuksissa ja tunnelmissa täällä joten et ole yksin!

Meillä alkaa syksyllä toinen IVF-hoito alusta. Oikeastaan jo aika postiivinen ja odottava olo. Tässä viikon aikana olen saanut itseäni kasattua. Muutama totaaliromahdus tullut, mutta sieltä aina noustaan vahvempana. Sureminen ja itkeminen tuntuu auttavan. Mikä ihme siinä on, että kuluneella viikolla kaksi tuttua, joiden kanssa ei olla pidetty yhteyttä, on lähettänyt viestiä ja kysellyt kuulumisia ja kertonut että perheenlisäystä tulossa syksyllä. Ilman että minä olen vastannut ja kysynyt mitä teille kuuluu. Raivo. Haluan vain eristäytyä muusta maailmasta. Eikö ihmiset todella ajattele näitä asioita? Miehen kanssa saatiin tästä eilen erimielisyys aikaiseksi, kun hän sanoi minun olevan katkera ja siitähän minä vedin herneen nenään. Saattaa se sitäkin olla, mutta kyllä olen heidän puolestaan aidosti iloinen, mutta voimavarat eivät vain riitä näkemään ja puhumaan vauva-asioita raskaana olevien kanssa. Olenkohan täysin yksin ajatuksieni kanssa?

Salvia lämpimästi onnea, niin ihana kuulla onnistumisestanne!!! Liikutuin kyyneliin työpaikalla lukiessani tarinaasi. Toivoa siis on eikä siitä pidä luopua!! Tuo on varmasti niin totta, että pelko jatkuu plussan jälkeen. Toivottavasti ajan kuluessa saat luottavaisemman olon ja saat nauttia raskausajasta, ja että kaikki menee hyvin. Voin vain kuvitella tuon tunteen, kun saa ensimmäisen plussan. Älä missään nimessä jätä meitä, sillä olisi kannustavaa kuulla kuinka raskaus teillä etenee 🙂
Onko sinulla ollut jotain alkuraskauden merkkejä? Kerroit olevasi varma negasta…

Tervetuloa YinYang taistelemaan eteenpäin meidän muiden kanssa!