Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Lumikko
Osallistuja

Ahdistaa. Jo toista päivää ollut aaltoilevia menkkakipuja, eilen ja tänään pientä tuhrua. Ja nyt ehkä vähän enemmän. Aina ennen menkat alkaneet heti kunnolla, jo ennen testipäivää. Nyt menossa pp 9, ja se kirves on taas lähempänä kaivoa. Tein pari testiä aikaisemmilla päivillä (joo aika tyhmää, myös mieheltä salassa) , jotka negoja. Tosin jälkimmäisessä oin näkevävinäni haamun/viivanpaikan. Nyt en kyllä usko siihenkään. Syöksyin tietysti myös interenetin totuuden kaivoon eli keskustelupalstoille. No sieltähän löytyi ihan identtisillä oireila plussanneita, mutta myös negaa tikuttaneita.
Voi saatana! Miksi, miksi tämä ei voi vaan onnistua!!

Miten teillä muilla on miehet mukana tässä projektissa? Minua sekin vähän ärsyttää, kun koskaan ei kysy miten voin tai oireista mitään. Ihan yksin olen tämän hölmön itsetarkkailun kanssa ja yksin otan vastaan ne negatiiviset puhelut ivf-hoitajalta, yksin käyn ultrissa ja siirroissa. Jotkut aiemmin palstalla kertoi, että ystävät kaikkoaa tai tuntuvat kaukaisilta. Mulla on ihan sama, muttaa välillä tuntuu että olen ihan kokonaan yksin tämän projektin kanssa. Enkä onnistu siinä millään.
Vähän synkät ajatukset tänään, mutta pakko kai nekin on jonnekin jaettava.