Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF plussanneet kesä/syksy 2015 Vastaa aiheeseen: IVF plussanneet kesä/syksy 2015

Parisienne
Osallistuja

Hei Hanna, kiva kun aloitit tämän uuden keskustelun. Tuo toinen olikin jo niin pitkä että sitä oli hankala selailla ja toisaalta siellä tosiaan monet ovat jo loppusuoralla. Toivottavasti sieltä keskivaiheilla olevat tulevat tänne kirjoittelemaan kuulumisia.

Jotenkin edelleen epäuskoinen olo tästä raskaudesta ja se on osasyy miksi ei ole tullut kauheasti kirjoiteltua tänne. Huolestuttaa koko ajan että mikä tilanne on ja onkohan siellä kaikki kunnossa. Toisaalta olen yrittänyt siis yrittänyt ajatella että minä en oikeastaan voi vaikuttaa siihen miten asiat menee ja aika näyttää. Yritän nyt ”nauttia” minkä voi ja jos jotain ikävää tulee niin surraan sitten…(helpommin sanottu kun tehty). No täytyy pitää itsensä kiireisenä niin ei tule koko ajan mietittyä.

Kyllä sitä kuitenki päivän aikana tunnustelee vatsaa ja rintoja että onko jotain muutosta edelliseen päivään 😉 ihan tyhmää…

Minulla ei myöskään kauheasti mitään oireita joka tietenkin lisää tunnetta että voiko siellä olla joku kun ei oikein kunnolla missään tunnu.

Kova väsymys on hieman laimennut, mutta pissahätä on koko ajan ja rinnat hieman turvonneet. Syön noin kahden tunnin välein mutta se nyt ei poikkea oikeastaan aikaisemmasta ruokailurytmistä.

Se minkä huomaan niin juokseminen ei tunnu oikein hyvältä. Mitä aiemmin harrastin todella paljon. En tiedä kuvittelenko mutta jollain tavalla se ei tunnu kivalta alavatsassa.

Tiistaina pääsemme neuvolaan kuulostelemaan kuuluisiko jo sydänäänet sillä laitteella. Siitäkin näin jo painajaista ettei kuulunut…heh 🙁

Täällä mennään tänään tasan 10 vko. (toivottavasti 🙂