Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF plussanneet kesä/syksy 2015 Vastaa aiheeseen: IVF plussanneet kesä/syksy 2015

Hanna
Osallistuja

Mukavaa Parisienne kun liityit keskusteluun. Vähän muakin arvelutti tässä vaiheessa (tänään 8+4) aloittaa uutta keskustelua mutta kyllä tänne kohta saadaan lisää porukkaa ja jos itsellä käy köpelösti niin sitten vaan takas hoitopuolelle. Tosin meillä on enää yksi viiden päivän ikäinen blasto pakkasessa ja se onkin sitten viimeinen kun yksityiselle ei ole varaa lähteä hoitoon. Mutta ei mennä vielä niin pitkälle, niin kauan kun kaikki on hyvin 🙂

Alkoi naurattamaan noi sun kommentit rintojen tunnustelusta sun muusta kun ihan samaa mäkin teen 😀 Vähän jo huolestuin kun rintojen arkuus hävisi alku viikkojen jälkeen. Vatsa mulla on niin turvoksissa, että sitä nyt on ihan turha tunnustella, näytän siltä kun olisin jo puolessa välissä raskautta 🙂

Huoli täälläkin koko ajan, koska rusehtava vuoto jatkuu edelleen. Mulla on eka neuvola ensi viikolla ja aattelin pyytää, että tutkisivat asiaa jotenkin jos silloin vielä jatkuu. Toi on niin totta, että tässä vaiheessa ei itse vielä pysty mitenkään vaikuttamaan raskauden kulkuun mutta silti on vaikeeta olla stressaamatta.

Onko toi muuten vasta sun eka ultra vai ootko käynyt jo varhaisultrassa? Tuleppa kertomaan sitten miten ihanat ne sydänäänet oli 🙂 Mulla oli itkussa pidättelemistä kun ne kuulin.