Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF kevät/kesä 2015 Vastaa aiheeseen: IVF kevät/kesä 2015

Maiku
Osallistuja

Salvia vähän on samoja ajatuksia itelläkin, että vaikka on ollut plussa testissa reilu viikko sitten, niin ei tässä voi olla varma onko kaikki ok ja näkyykö enää siinä vaiheessa mitään, kun pääsee alkuraskauden ultraan saakka. Sain ajan siihen 15.7., että vielä olis 2,5 viikkoa jännättävää.

Oon jo odotellut pahoinvointia tms, mutta ei oo ollut kuin korkeintaan jotain lievää lähinnä iltaisin. Aattelin, että mulle varmaan tulee kunnon pahoinvoinnit, kun muutenkin niin herkästi voin huonosti. Rinnat olleet jonkin verran arat. Välillä alavatsassa tuntemuksia. Saa nähdä mitä tästä tulee… Ei voi kun odottaa ja toivoa.

Meillä mies ei kans pahemmin vointeja kysele, mutta on kyllä halunnut ihan oma-aloitteisesti tulla mukaan mahdollisimman monille polikäynneille näiden hoitojen aikana, vaikka välillä oon sanonu, ettei hänen edes tarvii tulla. Jossain vaiheessa piinapäiviä, kun mulla oli tarve mietiskellä näitä mun oloja ja tuntemuksia, mies tokaisi, että ”kannattaako tätä nyt jauhaa”. Loukkaannuin tietysti kovasti ja aattelin, että kai nää on sitten vaan itekseen kaikki pohdittava. Tosin mieskin sitten tajusi ärähdyksensä jälkeen, että ei ehkä ollut ihan oikea lähestymistapa asiaan ja loppujen lopuksi sitten halusikin kuunnella mitä mä olin mietiskellyt. Suurimmaksi osaksi näitä silti yksin on vaan mielessään miettinyt.