Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

Hempula
Osallistuja

Hei vaan kaikille!!

Täällä 40+2. Ja yhes koos!!!

Tässä olen nyt kotosalla ollut kymmenisen viikkoa ja täytyy sanoa että ihan liian pitkä aika. Olisinpa vaan ollut silloin viisas ja yrittänyt säästää muutaman lomaviikon tuonne äippäloman lopulle. Vaikka onhan tässä ollut tekemistä ja remonttia mutta nyt alkaa tekeminen loppua ja päivät käydä pitkiksi.

Ollut kuitenkin aikaa miettiä tätä kaikkea kokemaa. Kohta on mennyt 40 vkoa siitä kun kaksi alkoita siirrettiin ja odotukset eivät olleet korkealla. Mutta toisin kävi. Yksi sykkivä sydän sieltä löytyi ja voi sitä onnen ja riemun päivää. Kaikkea on kuitenkin varjostanut pelko siitä pahimmasta ja en oikein osannut nauttia raskaudesta kun ehkä puolivälin jälkeen. Ja se kaikki pohdinta hyvästä äitydestä ja siitä olenko sittenkään valmis. Pelot kuitenkin palasivat jossain vaiheessa kun sai lukea muutaman surullisen uutisen. Raskaus on kuitenkin ollut minulla helppo ja siitä olen ollut iloinen. Pystynyt liikkumaan ja ei ole tarvinnut kokea särkyjä eikä kipuja.

Nyt kuitenkion loppu lähenee päivä päivältä. Ja voi tätä tuskan määrää. Ajattelin että olisinko tässä asiassa onnekas ja synnyttäisin ennen laskettua. Ja paskat!!! Ei ollut onni myötä tässäkään asiassa. Mitään oireita ei tulevasta ole. Limatulppa lähti viime lauantaina. Muutamia kovia harkkasuppareita tuli eilen mutta nekin loppu sitten siihen. Mutta jos jotain positiivista niin korkeintaan puolitoista viikkoa niin sitten käynnistellään. Ja minun tuurilla se käynnistyskin kestää ja kestää…..

Ja kommentti mitä en enää halua kuulla on että nauti vielä kun voit… Johan mä olen tässä monta viikkoa nauttinu ja nyt haluais jo jotain muuta tekemistä kun kukkua täällä netissä miehen ollessa töissä…..

Teille kanssasisaret kuitenkin toivotan mukavaa hellepäivää ja ”nauttikaa vielä kun voitte”!!!! 😉

-Hempula-