Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT Talvi/Kevät plussat 2014-2015 Vastaa aiheeseen: Talvi/Kevät plussat 2014-2015

katras
Osallistuja

Heippa kaikki!

Tulin vaan kertomaan, että edelleen yhdessä paketissa ollaan. 40+3 ja Taimi sen kun viihtyy kolossaan. Sais jo antaa jotain merkkiä itsestään. Ehkä jotain kohdunkaulan kypsymistä on havaittavissa, kun vuodan enemmän ja vähemmän limaa, mutta kyllä supistuksia on niin vähän ja niin olemattomia, että eipä niillä vielä mistään innostuta. Vauvan painoarvio viime perjantaina tehdyn tsekkauksen mukaan 4kg. Pientä kirppua ei ole odotettavissa ja senkin vuoksi voisi jo pikkuhiljaa neiti pyrkiä väljemmille vesille.

Ihottuma on aisoissa onneksi ja olo sen suhteen huomattavasti inhimillisempi. Nyt on vaan kävely hankalaa liitoskipujen vuoksi. Häpyluu saa kunnon sähköiskuja ja taaperran ku vanhus. Sormet ja varpaat on ihottumassa ja kutisee.

Odottavan aika on piiiitkä. Nää päivät jotka menee lasketun ajan yli, on aika piinaavia. Pelkkänä odottelua. Miehen sisko synnytti viime yönä ja tässä jännitettiin kumpi ehtii ensiksi, no aamulla ku luin viestin ja katsoin sitä pienen poikavauvan kuvaa, niin itkin vuolaasti, että miksi minä oon vielä kotona. On vissiin mieli aika herkkänä. No viimeistään viikon päästä käynnistykseen jos ei aikaisemmin mitään tapahdu. Niiiin hartaasti toivon että tapahtuisi ja keho osaisi toimia ihan itse!

Tällaista tänne. Mitäs muille?