Etusivu Keskustelu HEDELMÖITYSHOIDOT IVF plussanneet kesä/syksy 2015 Vastaa aiheeseen: IVF plussanneet kesä/syksy 2015

Maisa
Osallistuja

Heisan pitkästä aikaa!

Mäkin ajattelin Hanna hommata dopplerin. Luulin, että sillä sais sydänäänet kuulumaan vasta myöhemmin, mutta jos säkin kuulet jo, niin kyl mäkin aion kokeilla :D.

Tää nyt ei ehkä Maiku auta sua kauheesti, ja toivottavasti en ainakaan pahenna tilannetta, mutta siltä varalta, että saisit uutta näkökulmas noihin vuotoihin, niin kerrottakoon oma kokemukseni keskenmenosta, joka oli se, että mitään pikkuvuotoja ei tullut. Kohdun tyhjennysvuodot alkoivat (ilmeisesti) pari viikkoa kehityksen loppumisen jälkeen, ja ne alkoi ihan suoraan semmoisella vuotomäärällä ja kivuilla, että oli sairaalaan lähtö lähellä. ”Onneksi” tiedettiin mistä oli kyse ja osattiin jotain sen tyyppistä odotellakin kun siis testeistä oltiin saatu tietää, että siellä ei elä enää mitään ja joko se tulee itse ulos tai sitten se otetaan. Tämä siis vain sinulle yhdenlaisena lisävakuutuksena siitä, että ne sun vuodot voi hyvin olla jotain ihan muuta. Toivottavasti saat selvyyden ja mielenrauhan pian. Voimia, ja iloa odotukseesi :).

Mä kävin tänään kans neuvolassa. Hämmästyin kun terveydenhoitaja ei selvästi tiennyt hedelmöityshoidoista mitään. Onneksi hän en edes yrittänyt esittää asiantuntijaa, eikä mua varsinaisesti haitannut selittää mikä on IUI ja mikä PAS (IVF:n tiesi ainakin päällisin puolin), mutta olihan se vähän outoa. Luulisi, että alalla olevilla olisi joku peruskoulutus näistä :).

Perjantaina meen ylimääräiseen ultraan yksityiselle. Haluan kuulla, että kaikki on hyvin :D. Hassua, just alkoi soida radiosta Kasmirin ”haluun kanssas tehdä vauvoja”. Vaikka itse olen onnekas ja ainakin toistaiseksi voiton puolella, niin kyllähän toi asenne särähtää korvaan. Tekis mieli käydä kertomassa Kasmirille, ettei niitä välttämättä noin vaan tehdä…